140808

Usch vilket jävla väder & vilken usel sommar vi haft ..
Men man får väl göra det bästa av situationen. Idag var jag ute på en lång promenad i regnet & tyckte faktist att det var rätt mysigt. Nu däremot så ligger jag i sängen med totti & kollar på fröken sverige & äter melon. Båda vi älskar melon.
Jag känner mig rätt trött ida, kan det bero på vädret tro?
Idag blir det iaf en rätt lugn dag, ska ut & köra lite med pappsen sen när han kommer hem och sen så blir det ett intesiv pass på friskis klockan 7.
Det är bara 1 vecka kvar tills skolan börjar nu, men jag tycker ändå att det ska bli rätt skönt. Jag behöver rutiner!

Det här ska bli mina nya inköp

Kommentarer
Postat av: Jocke

tyngaste tishorna !

2008-08-14 @ 17:14:50
Postat av: Maria

vistå, dem är rå sköna :)

2008-08-14 @ 17:21:35
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Maria

vistå, dem är rå sköna :)

2008-08-14 @ 17:22:36
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0