130808

Har inte haft tid att skriva förns nu för har jobbat & busat. Men nu är jag tillbaka på banan.
Idag så har jag jobbat på biltema från klockan 7-12, min kära syster har även fått jobb där så var kul att även hon jobbade idag. Efteråt lyxade vi till oss med lite käk på max, det satt perfekt efter 5 timmars slit. Lyft 10 kg tunga båt kjedjor hela dagen, uscha.
I måndags så köpte jag som sagt mitt efterlängtade marsvin. Jag har haft marsvin i hela mitt liv utom dem 4 senaste så jag tyckte det var dags att skaffa ett nu igen.
Det blev iaf en liten teddy pojke som heter Totti/Totte beroende på vem som pratar med han.
Enligt Malin så heter han Ove, men hon är ju bara knäpp satt.
Han är iaf en riktig buspojke, som pratar hela tiden & skuttar & far runt som en buse. Jag är redan kär!

Här har ni plutten


Kommentarer
Postat av: moa

haha fyyfan så söt

2008-08-14 @ 13:09:41
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0