100808

Gårdagen blev mer mysig än vild.
Jag & vickan mötte upp lisa & moa på stan & begav oss iväg till Linné cafét & träffade lisas vänner & satt där nån timma.
Sen delade alla på sig & jag & vickan begav oss hem till Jimmy där förfesten var i fullgång, vi joinade & hade det mysigt & trevligt. När alla drog ut så kände jag & vickan inte för att gå ut så gjorde stan istället. Träffade massa flummiga reage människor & flummade runt.

Idag däremot så har jag degat mest helda dagen.
Myst lite med familjen & farmor & farfar oxå.
Men  nu däremot så har jag nyss varit ute & kört lite & nu så ska jag & min prins bege oss ut på äventyr i regnet.
Jag gillar sånt, äventyr i regnet. VI lär iaf komma hem med glass för det är jag sugen på.
Och sen blir det mys hela kvällen.


 


 min snutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0