090808

Jag är lite halvdragen redan nu kära vänner.
Suttit & druckit öl med pappsen & ätit en underbart god middag.
Just nu däremot så sitter jag & vickan i min säng & fixar lite & vi ska strax bege oss iväg in till stan för att möta upp mina söta töser Lida & Moa. Jag vet faktist inte vad vi ska hitta på men alkohol lär det bli & så vet jag lite fester.
Men idag är jag på ett riktigt bushumör så jag ska dra med mina flickor på en massa bus.
Blir nog troligen festen också om dem skulle vara på.

Men ni måste vi kila till bussen, ha en skön natt.
För det ska bannemej vi ha!

Fick inga ordentliga bilder på dagens outfit eftersom att självutlösaren inte funka & ingen ville fotta mig.
Men men här har ni ett smakprov.

Kommentarer
Postat av: moa

naaw ville ingen fotta dej.. snutten:P

2008-08-10 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0