080808

Jag har fortfarande inte komit iväg, men vad gör det för jag har hela dagen på mig.
Och av någon konstig anledning så klickade jag min in på playahead nyss, mest bara för att kolla runt lite.
Shit vilka minnen som kom upp, utav alla gamla inlägg, jag blev lite berörd. Men dem inläggen som berörde mig mest var dem jag hade fått av Jocke. Det var en massa mysiga inlägg, om hur mysigt vi hade haft den midsommaren& hela den sommaren & när vi skulle ses igen mm. Och nu är han död? fytusan, dök upp lite tårar i mina ögon. men jag har minnen med dig & det betyder mycket, vila i frid vännen.

Nu ska jag iaf pallra mig ner till affärn, såg en god kladdkaka med daim som jag & petter ska baka oxå.
Matilda kommer hit idag också & stannar över helgen, vad lagar man för mat till en vegan?
Vi ska iaf käka tacos så lite kornfärs eller böner borde hon nog kuna käka iställer för köttfärs.
Konstiga idér det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0