070808

Man ska inte tycka synd om sig själv dagenefter men jag gör det ändå ..
Gårdagen var skapligt spårad, för min del iaf.
Jag tror som alltid att jag tål mer än vad jag egentligen gör & fick i mig på tok för mycket sprit.
Mot kvällningen försvann vettet, balansen & omdömet.
Tappade det mesta, ramllade runt, skämde ut mig, spårade & ja jag vet inte vad.
Och tyvär så blev det ett himla tråkigt slut på kvällen, jag spydde som ett djur & deckade redan innan vissa av mina vänner han komma.
Dem andra begav sig ut på äventyr hela natten medans jag låg deckad.
Vaknade upp klockan 5, hittade robin sovandes på golvet & fick malin till sällskap i sängen.
Vi mös hela morgonen & kollade på tv & tyckte synd om oss själva.
Nu nyligen så har jag ätit en kebabrulle till frukost/lunch/middag, för någon mer mat kommer jag knapast orka göra idag.
Det blir gävle & cityfesten för grabbsen ikväll & jag skulle aldrig orka följa med.
Istället så ska jag ligga i soffan & dega med malin & dricka pepsi & tycka synd om mig själv.
Det värsta av allt är att meduciner inte biter på mig så jag måste lida med all värk.

Snar kommer henke & badar i poolen i regnet, jag tror att jag ska göra honom sällskap.
Kanske piggnar till av ett dopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0