050808



ligger just nu & lyssnar på låten här ovanför & degar i sängen.
Ska snart bege mig ut & springa men vädret känns sådär lagom lockande.
Men ska försöka ta mig ut ändå, för som man säger "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"
Så jag får väl sätta på mig ett regnställ, men vette tusan om det går & springa i, lär iaf se bra roligt ut.
Resten av dagen så blir det nog mest till att mysa framför tvn, ska även försöka lura med mig petter upp på gränby för att kolla om min kjol finns där.

Nu däremot så ska jag käka en riktigt god frukost i sängen, allt smakar så mycket godare i sängen & ute i solen.
Men eftersom att solen inte tittar fram idag så föredrar jag sängen.
tjaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0