050808

Idag har det varit en riktig degdag, kan vara skönt ibland men jag ärlite för rastlös för såna dagar.
Jag har legat i soffan hela dagen & käkat Ben&Jerry glass & bara myst.
Sen så blev jag rastlös & bakade en bulllängd men den brändes tyvär så det var bara att kasta skiten.
Orkade inte forsätta dega som alla andra i huset så jag drog en städning av hela huset.
Bara for fram i hela huset i världens fart & dansade & sjöng med damsugarn som för dagen varit min bästa vän.
Nu snart däremot så åker petter till hannes så då ska jag ha en "pyssla om mig själv kväll", jag ska först ut & springa lite eftersom att det äntligen slutat regna & sen köra lite pilates (har såna där pilates filmer som jag brukar köra till, måste se för rolig ut asså, men jobbigt äre, haha) sen så blir det till attt köra lite manikyr & pedikyr & ta en lång dusch med hårinpackningar mm & sen den behövliga skönhetssömnen.
Precis så ser min kväll ut, vilket känns väldigt härligt .

Juste jag har en lite fundering, jag tänkte nämligen ta & beställa ett par uggs men jag vet inte riktigt vilka så hjälp mig nu, vilkar tycker ni att jag ska välja?
Dem beiga kostar 199:- & kommer ifrån halens & dem bruna kostar 299:- & kommer ifrån ellos.
Jag tror att det lutar mer åt dem bruna men är som sakt inte säker så hjälp mig nu.


Kommentarer
Postat av: moa

dom mörka så vi inte e lika 8-| därför ja tog dom ljusa för ja trodde du hade beställt mörka :P

2008-08-05 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0