030808

Blä, jag gillar inte dagens väder trotts att det börjar klarna upp nu.
Har degat hela morgon en & ätit pannkakor med nutella & hallon, mums!
Mamma & Pappa tidigt imorse så nu måste man klara sig själv i en vecka, suck.
Vem ska diska, vem ska tvätta & vem ska laga mat? inte jag iaf!
Vi ska iaf snart sätta på en rulle & dega i soffan, jag malin & petter.
Jag är mest sugen på att supa ner mig, hela veckan typ.
Så alla som är sugna på att göra min sällskap är hjärtligt välkomna!
Nu ska jag tråka, godbaaays!

ta mig tillbaka till värmen & billig alkohol

Kommentarer
Postat av: moa

det vore skit mysigt jätte gärna för mig. Jag kan alla dagar eftersom jag inte har nåt jobb att passa. Lisa är också ledig tror jag. Men martina ska jobba hela veckan tror jag om inte hon kan fixa ledigt eller komma efter jobbet. Bestämm en dag me martini så kommer jag 8-|

2008-08-03 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0