300408

Det blir trotts allt ett inlägg dena kväll & det inte allt för sent heller.
Men allt detta beror helt klart på alla människor i min omgivning som jag inte klarar av + alkohol.
Nu skiter jag i om folk kommer att tycka att jag är nördig men alkohol är verkligen ingenting för mig längre, förut så blev jag glad & rolig av alkohol men nu mera så mår jag bara dåligt av minsta lilla klunk & känner mig hel nere så nu lägger jag ner allt med alkohol, jag har helt klarr roligare utan & mår så mycket bättre då.
Iaf så var min dag underbar tills en början med champagne frukost med mina kära tjejer.
Men sen vart ingenting bra, alla människor visade fel sidor mot mig & jag lika så åt dem.
Allt bara spårade ur & jag började verkligen bråka med alla i min omgivning & till saken må sägas att jag var själv hela tiden överallt. Jag är så sur, varför är alla så hatiska mot just mig?
Nej men jag skiter i det här nu & du min pojkvän om du nu är det, vad håller du på med, jag orkar verkligen inte?
Har inte hör mycket från dig dena kväll men känns min syster roligare så umgås med henne, jag orkar verkligen inte mer?
Och alla människor dena kväll som sagt till mig att jag blivit så smal, det känns faktisti mest jobbigt. Vist jag har blivit smal men det är absolut ingenting som jag tänker eller tänkt på så sluta tänka på det ni oxå.
Den vanligaste komentaren jag har fått dena dag/kväll av människor jag inte träffat på länge är, gud så smal du blivit. Själv  märker jag inte av det ett dugg.
Men jag har hört så mycket annat skit av folk dena kväll så jag orkar verkligen inte mer,
Nu såska jag iaf lägga mig ner och sova, ni är äckliga människor, tack för att ni förstörde min kväll!
Moa & Martina är iaf bäst.

förlåt för att jag plågar er med detta inlägg men jag måste verkligen skriva av mig


Kommentarer
Postat av: moa

Hoppas du mår bättre älskling.

2008-05-01 @ 13:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0