290408

Sådärja nu så har jag inhandlat lite god saker tills frukosten imorn men till min förskräckelse så fanns det ina jordgubbar kvar. Men dem andra flicksen skulle kirra det så jag hoppas på dem nu. Jag köpte iaf baugetter, ostar, vindruvor, kex & physalis. 
Jag känner på mig att det här kommer att bli en väldigt lång kväll men det är jag värd. Tänkte bara ta det lugnt fram tills klockan 8 då jag tänkte kolla på andra avenyn. Sen så blir det dushen & massa fixande med naglar, inpackningar, peelingkrämer & mycket mer.

Ha en underbar kväll nu kära vänner så ses vi i dimman imorgon.
Det blir garanterat inget bloggande imorn så vi hörs på torsdag.


336005-506

Kommentarer
Postat av: moa

det fanns inga baugetter på varken ica eller konsum, ja går upp imorgon bitt i och kollar om de finns då.. hittade du jordgubbar eller fick du tag på martina. annars kan ja kolla på de ockås imorn bitti?

2008-04-29 @ 21:18:35
Postat av: Marris

Jordgubbarna kirrar martinoo :)

2008-04-30 @ 06:18:08
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0