280408

Nu så ligger jag mätt & belåten i min säng med min baby som just för tillfället ger mig helt underbar fotmassage<3
Och precis framför mig så står det 3 flaskor champagne & en massa cider som jag just nu suktar lagom mycket efter. Men jag ska spara mig till sista april det är ju trotts allt i övermorgon, men då ska det flöda.
Jag längtar sådär extra mycket när jag ser flaskorna, gud så mysigt vi ska ha det tjejer.

Dena dag har iaf varit riktigt bra, begav mig av till skolan runt 1 tiden & hade choklad & konfektyr från 2 till halv 6. Det var bara jag, martina, hassan, dennis & atle så det flöt på riktigt bra.
Sen kom familjen & hämtade mig & vi begav oss iväg till en jätte mysig restaurang & åt gått & hade det trevligt.
Vi hämtade upp min baby på hemvägen & väl hemma så blev det  sång & paketutdelning för min älskade mamma. (jag älskar dig min underbara mamma, du är det bästa som finns)
Nu har alla nyligen proppat i sig tårta men för min del blev det ett utsökt äpple ;) tönt som jag är!

Nej nu ska jag gå en promenad med baby & sen mysa.
Skola imorgon, ska bli riktigt kul faktist.

Kommentarer
Postat av: moa

för vi ska stå ute i matsalen imorgon och fyyfan va skönt

ps: kladdkaka med hallon till efterrätt imorn.. NEJ JUSTE du äter ju inte sånt .;P

2008-04-28 @ 22:08:11
URL: http://moahelmersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0