280408

Godmorgon kära läsare
Jag har en lång och härlig sovmorgon idag, närmare bestämmt tills klockan 2.
Så jag hade tänkt fördriva tiden fram tills dess med att mest slappa, tänkte oxå köra en runda på gymmet innan jag beger mig till skolan. Har Choklad & konfektyr fram tills klockan halv 6.
Efter det så ska jag på restaurang med familjen för min älskade mamma fyller nämligen år idag.
Det är inte bara min kära mamma som fyller år idag utan även emma & lina så ett stort grattis till er tjejer oxå på 19 års dagen.

Nu ska jag få i mig lite käk & sen blir det gymmet


Grattis älskade mamma & grattis mina töser emma & lina.


Kommentarer
Postat av: mewe

grattis kakiii ;D

2008-04-28 @ 23:02:58
URL: http://mewiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0