270408

Godmorgon alla morgonpigga människor.
Gårdagen vart helt underbar men otroligt stressig, helt plöttsligt var klockan 1 & vi var tvugna att åka iväg & sätta i mitt hår & sen när vi kom tillbaka in till stockholm så börjadet det spö regna. Så jag han tyvär inte men alla inköpt så jag ska bege mig ner på stan idag med för lite mer shopping. Det vart iaf en riktigt mysig kväll sen hemma hos min faster med god mat & en massa bus med mina två underbart söta kineskusiner.
Sen var vi väl hemma runt 9 tiden & så somnade jag bumms medans Petter nog umgicks med Malin hela kvällen skulle jag tro. 
Idag värker mitt huvud, flätorna sitter så hårt åt att det spänner i hela skallen men vill man vara fin så får man lida pin.

Nu så ska jag väcka min prins & äta en mysig frukost & sen ska vi iväg & shoppa hela dagen i det tråkiga vädret.
Lägger upp bilder på allt inhandlat senare.



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-27 @ 08:31:46
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0