250408

Jag orkade faktist pallra mig in till stan idag för ett ärende på banken.
Men väl där märkte jag att jag nog inte var så pigg som jag trodde för jag var sjukligt nära på att tuppa av & svetten bara rann om mig. Han iaf med allt jag skulle fixa på banken innan jag begav mig hemåt.
Fan jag har ju inte fått i mig någon näring på 3 dagar nu så det är väl inte så konstigt att jag inte har någon ork. Har endast fått i mig en halv tallrik fil på 3 dagar & det står man sig knappt en timma på & det har jag behövt stå mig på i 3 dagar nu. Jävla mage, jag har för ont för att äta, jag kan helt enkelt inte äta.
Men ikväll minnsan så ska jag tvinga i mig en massa mat trotts att magen säger ifrån & njurarna värker för jag bara måste ha shopping energi tills morgondagens bravader.

Jag har iaf skrivit ner vad jag ska införskaffa mig imorgon.
Jag kommer ruinera mig själv men det är jag värd känner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0