250408

Blä, samma visa idag igen så ingen skola för min del idag heller skulle jag tro.
Nej istället ska jag uträtta några ärenden om jag orkar med det vill säga + skriva ner min shooping lista tills morgon dagen. För imorgon ska jag shoopa järnet i stockholm & förlänga håret. Tur att lönen rullade in på kontot idag så att man kan unna sig en massa. Ska iaf försöka få i mig lite fil nu för har inte ätit på 2 dagar så är galet utsvulten. Måste få energi så att jag förhoppningsvis mår bättre imorgon & orkar med en heldags shooping.


Kommentarer
Postat av: M

kom till skolan latunge!

2008-04-25 @ 11:21:35
Postat av: Maria

Om jag hade mått bra så

2008-04-25 @ 15:06:52
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0