240408

Dem ringde nyss från mitt jobb & jag ska jobba i princip hela sommaren. Känns rätt bra faktist, blir ju såklart inte hela sommarn men största delen av den. Ska hinna med 2 utlandsresor oxå en den 13 juni med mina sötnosar & en i slutet av sommaren med min älskling men det blir en sista minuten. Och så ska jag till gotland med mina tjejer & en masssa annat kul. Men mest jobba blir det & det är super kul så jag klagar inte + att det blir en massa pengar som rullar in på kontot, great!

Dagens sysselsättning: 
Tro det eller ej kära vänner men min sysselsättning dena dag har varit att spela super mario, jag har blivti fast!
Men nu gick allt åt pipsvängenså jag la ner skiten, men kul vare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0