230408

Just nu är frågan vad det är för typ av Njursjukdom som jag har, för något med njurarna är det.
Jag har ofta problem med njurarna men nu har alla symtom bara blivit värre & just nu är det som värst.
Kan jag kanske ha njursvikt eller njurbäckeninflamation? Alla symtom stämmer in på mig på alla njursjukdommar så det känns rätt läskigt. Har symtomen förvärrats till imorgon så blir det sjukan!
För skulle det vara njursvikt så kan det vara livshotande om man vängtar för länge, men så farligt kan det väl inte vara?  Aja jag & mamma ska ringa en läkare nu iaf, jävla njurar.

Jag ringde & pratade med min prins nyss förresten, han har köpt massa dricka till mig tills sista april.
4 flaskor champagne & massa cider, jag tror jag tog i för mycket?
Jag som endast druckit alkohol 2 ggr detta år ska hälla i mig allt det där?
Antingen kommer det hela sluta i kaos eller så har mer än hälften av all dricka kvar när dagen väl är slut.
Jag tror mest på det sista allternativet, men kan ju bli ett inslag av det första oxå.

Nu värker ryggen så jag tror att njurarna ska sprängas, måste ropa på mamma.

Kommentarer
Postat av: Evelina

ujj, hoppas verkligen att du inte har njurbäckeninflamation. Jag åkte på de sista veckan på sommarlovet och jag kan säga dig att det var de värsta jag varit med om :/

2008-04-24 @ 09:59:56
URL: http://olofssonevelina.blogg.se
Postat av: Marris

Uscha, nej jag hoppas verkligen inte heller på det men något skit är det :/

2008-04-24 @ 10:54:10
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0