230408

Jag börjar må lite bättre efter att ha lyckats peta i mig en halv talrik fil, men jag kan inte påstå att jag mår bra.
Jag har haft hallisar hela dagen oxå sätt konstiga saker & hela min värld har snurrat.
Höll på att tuppa av & ramlla ihop flera gånger oxå men han få tag i en bänk innan det gick åt pipsvängen.
Ikväll ska jag iaf sova & kolla på grey's and atomy, jag måste iaf pallra mig till skolan imorn & skriva prov!
Juste det är lite olika lag som har ringt mig & frågat om jag vill börja spela med dem.
Alldeles nyss så ringde frötunas tränare, hon sa att jag var en talang & undrade om jag ville börja med dem.
Det är kul att folk vet vem jag är & får upp ögonen för mig men än så länge avvaktar jag & återkommer med besked efter sommarn.

Nu ska jag ringa min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0