220408

Jag sitter ute i solen och njuter av det underbara vädret med datorn i mitt knä.
Idag har det varit en helt okej skoldag som flöt på skapligt bra men man ville bara ut i solen hela tiden.
Idag är jag inte på mitt mest piggaste humör, gick nämligen upp klockan 5 imorse för att dra ut & springa men vid den tiden var jag faktist pigg men tröttheten kommer väl nu antar jag.

Snart så ska jag laga mat åt  mig & syster som vi ska avnjuta ute i solen & sen ska jag ta cykeln iväg ner till frissan.
Ska tunna ur håret rejält & klippa till det så att det blir snyggare sen när jag ska sätta i löshåret på lördag.
Sen tar jag bussen direkt från frissan in till gymmet för att svettas på ett jympa pass.
Och sen kära vänner så lovar jag att jag kommer somna på störtt när jag kommer hem..

Ska laga mat nu, ha en underbar tisdags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0