200408

Solen gick i mål så nu är det back on track.
Min dag ha sätt ut såhär:
Jag lyckades tillslut få liv i min prins & då så åt vi en mysig frukost ute i solen. Farmor & farfar kom förbi och gjorde oss sällskap oxå. Sen bar det av ner på stan för lite  shopping i solskenet. Det blev inget för min del idag för det hade jag lovat mig själv men in prins köpte sig en jätte fin tshirt, som jag valde! Sen vart det såklart gymmet för oss hurtbullar, vi körde på där ett tag innan vi begav oss iväg hemåt. Innan vi tog bussen hem så införskaffade vi oss lite mat som vi sedan satt & smaskade i oss på en filt i solskenet hemma hos mig.
Men nu gick ju som sagt solen i moln så nu så ska vi kolla på Du & Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0