190408

Idag har jag & min prins varit hurtiga som vi alltid är, vi kan nog vara ett av sveriges hurtigaste par det går inte en dag eller sekund utan att vi tränar. Är vi inte på gymmet så ät vi ute & springer, cyklar eller går. Inget ligga hemma & goffa här inte & det blir ju så mycket roligare & träna om man är 2.
Idag iaf så bestämde vi oss för att cykla upp till Gränby C, dit det är ca 1½ mil. Det tog faktist bara 20 min men då så trampade vi på ordentligt kan jag säga. Jag inhandlade mig 2 klänningar som mamma såklart fick betala. (lägger upp bilder på det senare för jag fick lite andra kläder igår oxå så)  
Sen så åt vi en lunch oxå innan vi cyklade hem, det vart en varsin pirog & min prins goffade i sig 2 tårtbitar oxå, haha jag förstår inte hur han orkar men är man muskulös så behöver man väl mycket käk antar jag.
Sen trampade vi iaf iväg hemåt & jag skämtar inte om jag säger att vi nästan stod stil trotts att vi trampade på hela vägen hem. Det var nämligen världens motvind så hem tog det 40 min, alltså hela 20 min extra.
Sen stannade vi & hyrde en film oxå som vi ska kolla på snart, kommer inte riktigt på vad den heter men hoppas på att den är bra.

Ska pussas med min prins nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0