180408

Jag sitter med martina på So:n & skriver om en massa brottslingar men det är sådär lagom kul.
Jag och Martina har iaf lyckats tjata till oss så att vi får sluta en halvtimma tidigare så snart så får vi äntligen pallra oss ut i solen. När jag kom till skolan idag så hade vi ingen idrott för det brann nämligen. Jag fattade ingenting när jag kom till skolan, det var poliser & brandbilar överallt & små barn. Men då var det tydlige så att det hade börjat brinna på friskis så alla småbarn som går på dagis i den delen evakuerades till vår skola så det bara kryllade av ungar.  Men istället för idrott så spenderade vi dagen med tacos & fruktsallad ute i solskennet.

Nej nu ska vi sluta & pallra oss ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0