180408

Jag &min kära pojkvän har precis ätit en utsökt middag & nu så ska vi ut på enlång & skön prommenad i solen. Vi ska gå jätte långt har jag bestämmt!
Jag älskar långa prommenader i solen & dem blir sådär extra bra med någon som man älskar. Tyvär så ska ju min kära syster med, vilket är mindre kul för hon kan aldrig hålla snattran. Och precis när man talar om trollen så kommer hon in i mitt rum & babblar på som vanligt.

Hörrni tjejer vet ni vad jag kom på, vi åker till turkiet fredag den 13.
Betyder det att vi kommer störta då?




Nej nu blir det en lång prommenad!

Kommentarer
Postat av: Martina

vi kommer inte störta.. jag lovar!

2008-04-18 @ 20:31:56
URL: http://mlina.blogg.se
Postat av: Anonym

affaan vi kommer störta, mammmaaaa :(

2008-04-19 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0