170408

Jag lyckas såklart skämma ut mig som vanligt!
För idag när jag gick på stan påväg tilll bussen så gick jag förbi en parkering.
Och som vanligt som jag brukar göra så stannade jag till för att spegla mig i en bilruta på en bil.
Och självklart så sitter det såklart människor i bilen, sånt som brukar hända rätt ofta & brukar vara väldigt pinsamt, men just i den här bilen så satt det några killar & en tjej. Det märkte jag nämligen när dem vevade ner rutorna!
Jag upptäckte till min förskräckelse att i bilen så satt det en kille som jag kände igen & tjejen ifråga känder jag helt klar igen & hon gillar inte mig om man säger så. Så jag vände fort som tusan & ökade takten. Och gud vilken pinsam situation, en typisk grej som bara händer mig.
Fast nu känns det hela mest roande faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0