170408

Jag sitter i solskenet, vist låterdet underbart?
Dena dag har varit full av sol, men trotts detta rätt så långtråkig.
Dagen började iaf med en lång morgon prommenad med min prins innan vi skulle iväg till skola / jobb.
Skoldagen gick sådär lagom fort men med mina kära vänner moa & martina så blir alla långtråkiga dagar så mycket roligare. Vi har bla målat spargrisar idag & njutit av solskenet såklart.
Nu så blir det bara till att packa väskan för min del snart & bege sig iväg på ett intensiv jympa pass.
Men först så ska jag få i mig en varmakoppen soppa så jag står mig under passet.

den 26/4 så ska jag till stockholm & sätta i löshår, äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0