160408

Idag har det vart en riktigt bra dag, mycket tack var att solen har lyst!
Haft kök hela dagen & gjort en massa godsaker bla marängsviss & chokladtårtor. Alla dessa godsaker tack vare att David dagen till ära fyllde 18 år. Men för min del blev dte bara laga, inget äta, tråkig som jag är. Satt & smaskade i mig lite rusin istället, det är helt klart lika gott. Efter storkök så hade vi föreläsning, det var 2 killar från Kris & snackade. Riktigt intressant faktist måste jag säga & inga droger lär det ju bli för min del kan jag säga.
Sen så tog jag mig en lång prommenad ner till stan i solskenet, riktigt mysigt & varmt var det faktist. Men min väg ledde till friskis där jag mötte upp min prins. Vi körde ett jympa pass & nu sitter vi här svettiga & äckliga & ska snart skutta in i duschen. Men just nu så håller vi på att skriver vad vi ska ha från systemet till sista april, för mig så blir det ett par flaskor champagne & cider, länge sen jag drack så det lära räcka & bli över.

Nu blir det iaf dushen för min & min prins del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0