150408

Han tyvär inte skriva igår då jag aldrig var hemma. Först var det skola till halv 6. Hade Gastronomi till 12 sen hade jag 2 timmars håltimme då jag gymmade & sen hade jag choklad & konfektyr från 2 till halv 6. Sen så var det bara att kasta i sig lite mat med min prins. Vi käkade lasagne på Litel italy, den lasagnen är dunder! Sen vart det bara att skynda sig iväg till vattenjympan & sen sussade vi sött. Så igår vart det inget bloggande.

Men idag minnsan så ska jag hinna med detta en snabbis innan jag ska kila iväg.
Dagen idag har flytit på bra, gjorde en vegetarisk mossaka imorse med Martin, eftersom att Moa valde att ligga hemm & sova istället för att busa med mig i köket. Sen så hade vi idrott & sen vart det bara att stressa hem även dena dag har det varit mycket stress. Lagade mat & har precis käkat & alldeles strax så ska jag iväg på ett intesiv jympa pass, det är så jäkla kul!

Ska kila nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0