130408

Dena söndagsmorgon var lite trög men vid halv 8 tiden pallrade jag mig trotts allt upp ur sängen för att fixa lite frukost på sängen åt mig & min prins. Sen så låg vi & mös 1 timma innan vi skulle bege oss iväg på loppis.
Mötte upp moa & martina innan & hade på känn att jag inte skulle få allt för mycket sålt dena dag.
Men det flöt på rätt bra ändå & alla mobiler gick åt på stutts. Så 1000 spänn fick jag trotts allt ihop dena dag.
Dagens pinsamma var helt klart en tjej som kom & ville lämna tillbaka det hon hade köpt. Hon stod & skrek på oss i ca 20 min men Moa vägrade att ge tillbaka hennes pengar. Stackarn trodde att hon hade rätt till det men icke & även fast att alla höll med oss så vägrade hon att ge sig. Men sen äntligen tillslut så fattade hon & drog, hur dum får man bli. En tjej som man helst bara hade velat smälla till!  Jag har allt på film så den filmen kommer upp snarast, stackarn!
Nu ikväll så ska jag bara ligga & mysa med min prins & beställa kläder med mammsen.
Det är ju trotts allt andra avenyn & parlamentet med Björn ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0