120408

Nu har jag gjort allt viktigt som skulle göras idag så nu kan jag andas ut!
Började dena lördag med 4 timmars jobb på goda mackan, jobbade från halv 10  till halv 2.
Sen kom pappa & malin & hämtade mig, vi begav oss av till gränby C. Eftersom att mamma fyller år snart så var dagens uppgift att hitta pressenter till henne vilket vi oxå gjorde (hemlighetsstämplat). Jag personligen inhandlade mig ett illrosa nagellack & en blommig tunika. Sen hämtade vi upp min prins innan vi åkte hem, väl hemma så har jag & petter sysselsatt ossmed att prismärka & packa ihop alla loppissaker, så nu äntligen är det kirrat inför morgon dagen.

Snart blir det dushen & sen kommer förhoppningsvis Jennifer hit innan vi beger oss av till Dennis 20 års fest.
Så jag hoppas på en riktigt rolig & underhållande kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0