110408

Sådär jag nu var den jobbiga delen av min dag avklarad. Började ju som sgat jobba på biltema klockan 8 imorsen men det blev inte allt för tidigt eftersom att mammsen var snäll & skjutsade mig.
Dagen på biltema gick iaf bra som alltid, jag frontade varor hela dagen & idag var jag snabb som blixen enligt Johan. Sen efter jobbet hade jag tänkt åka till skolan men vädret var för bra + att jag bara hade en lektion så jag tog bussen hem istället. Och nu sitter jag här ute i solskenet med en grovbauget med tomatröra & en stor flaska loka. Kan det bli mycket bättre? En annan bra sak är att dem ringde från goda mackan & ändrade min jobb tid imorgon från klockan 8 till klockan halv 10, det tackar jag för.
Idag ska jag iaf märka varorna till loppisen som vi ska stå på på söndag & mysa med min prins.
Blir lugnt ikväll eftersom att jag som sagt jobbar imorgon bitti.

Ha en underbar dag i solen nu så skriver jag mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0