100408

Det ekar här hemma, familjen är på vift & jag kan spela musik på högsta volym.
Det är väl det enda possetiva med att det är tomt hus, att man kan spela musik på högsta volym, annars är det mest tråkigt. Nu finns det ingen jag kan prata med eller som kan laga mat till mig.
Malin är nämligen ute & shoppar lite med sin nya kärlek (gaucho)
Pappa är på något (säkert skit tråkigt) möte & mamma jobbar som vanligt.
Och bara för att jag är pratsugen så svara ingen människa i mobilen, jag försöker få tag i mamma oxå för att se när hon kommer hem men trotts att man ringer på alla hennes hundraelva mobiler så får man inget svar.
Så antingen väljer jag att gå över till grannen för att kanske få i mig lite käk eller så tar jag en varmakoppen för det är de ända jag orkar fixa iordning & förresten gör munen ont så får nog inte i mig något annat.

Nu ska jag iaf packa väskan med träningskläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0