100408

Kära vänner jag lever, tro det eller ej!
Men mitt tandläkar besök idag var verkligen en nära döden upplevelse, fick sitta med alla möjliga saker i käften samtidigt som det stacks in sprutor, borrar händer & jag vet inte vad. Det stod 2 tanter & petade i min mun i 1 hel timma, jag trodde att jag skulle dö. Utan bedövningen så skulle jag absolut ha dött, utan tvekan!
Men nu efteråt så har jag sjukt ont i munnen, dem har töjt ut min mun, det är jag säker på.
Bedövningen kommer att sitta i i 3 timmar till, hur ska jag stå ut. Ingen mat får jag äta heller så hur ska jag orka med träningen ikväll? Aja men de blir nog inga problem.
Fick en återbesöks tid den sista april oxå, är dem seriösa? Haha det första jag gjorde när jag kom hem var att ändra den tiden, aldrig att jag pallrar mig till tandläkaren på sista april.
Jag skippade iaf skolan idag & tur var det jag hade aldrig kunnat pallra mig dit.
Istället så har jag bakat en massa olika muffins till min prins som han ska ha med sig till jobbet imorn för det var tydligen hans bakdag eller något skit. Så världens bästa flickvän som jag är så ställde jag självklart upp & har nu bakat en massa muffins hela dagen. Det vart chokladmuffins med chokladbitar i, kolamuffins, banan&oboy muffins & blåbärsmuffins, så jag hoppas att han är nöjd nu.

Snart ska jag göra lite skolarbete & sen blir det ett intensiv jympa pass vid halv 8 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0