090408

Onsdagen har flytit på väldigt bra. Största delen av skoldagen blev det till att städa köket, inge vidare kul men vi fick sluta en timma tidigare nämligen 1 så jag klagade inte så värst mycket. Efter skolan blev det till att städa huset för min del men jag har fortfarande hälften kvar men det tar jag imorn. När pappa kom hem från jobbet idag så var han på ett väldigt bra humör. Han fick nämligen reda på att han fick sitt nya jobb idag så det har firats med god mat dena kväll.  Grattis pappa!  Nu däremot så sitter jag mest & gör ingenting & väntar på att min prins ska dyka upp när som helst & ge mig en blöt kyss.

Imorgon blir det iaf ingen skola för min del för jag ska nämligen till tandläkaren, läskigt! Jag kommer troligt vis inte kunna sova en blund inatt pga mitt tandläkar besök imorgon. Jag tycker verkligen att det är sjukt läskigt & jag skulle heller hoppa från 10:an på fyrishov, eller? Nej men jag har helt klart tandläkar skräck.
Innan tandläkaren imorn ska jag iaf på ett jympa pass som förhoppningsvis får mig att glömma bort det hela men sen efter jympa passet så ska jag sätta mig i den där läskiga stolen. Sen när jag lidit & pinat mig igenom det hela så blir det en lunch på stan med min kära vän Sandra.

Nu kommer baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0