090408

Han tyvär inte skriva igår så jag kör en uppdatering från gårdagen såhär på morgonkvisten.
Var iaf en lätt skoldag som flöt på riktigt bra, sen efter skolan var det bara att skynda sig hemåt för att sedan laga lite mat & ta bussen iväg på träning. Stressigt som tusan kan jag säga, känns som att jag aldrig är hemma längre, är jag inte i skolan så är jag på gymmet. Men men igår så blev det iaf ett jätte skönt intesiv jympa pass & sen blev det hem för att krypa ner i sängen & kolla på andra avenyn & äta vindruvor.
Jag verkligen älskar andra avenyn men den här veckan har verkligen alla program varit dö trista, jag hoppas på en förbättring tills på söndag..

Nu så ska jag iaf kila iväg till skolan snart. Idag blir det storkök, inte vidare kul men det flyter oftast på rätt bra så.
Sen slutar jag klockan 2 så då blir det en liten runda på stan innan jag drar mig hemåt.
Väl hemma idag så hade jag tänkt städa hela huset, jag behöver nämligen lite extra pengar så en 500 hundring för att städa huset skadar aldrig!

Nej nu måste jag kila till bussen, skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0