070408

Sådär, då var äntligen dena måndag avklarad.
Dagen började med att jag skulle laga italiensk mat & redovisa inför klassen. Det gick alldeles utmärkt & speciellt med moa som assistent. Sen hade vi 2 timmars håltimme som alltid på måndagar så jag gick & gymmade med Johan, Jonas & Albin. Så jag körde hårt på gymmet i 2 timmar innan jag begav mig tillbaka till skolan för att ha choklad & konfektyer, där fixade vi lite Sacher tårtor & kladdade. Fick sluta 1 timma tidigare vilket jag tackade för. Efter skolan så begav sig jag & martina av ner på stan för att byta namn på våran lista då Nelly tyvär inte ska följa med så nu mera står det Lisa Crondahl på listan, välkommen ombord!
Nu däremot så ska jag packa min väska & bege mig iväg till fyrishov för ett vattenjympa pass.


Såhär ful blev min Sacher tårta som jag gjorde i skolan idag

Juste vi bokade bord till loppis på söndag ( jag, moa & martina ) så då jävlar ska vi sälga.
Tror att jag ska ta med mig min prins oxå för han är en jäkla bra försäljare han.

Kommentarer
Postat av: Anonym

smarriiiiiiiiiiiig...

såg den i affären idag.. dom säljer din tårta nu maria ;) vem kan bli den lycliga som handlar den tro..

2008-04-10 @ 18:32:32
URL: http://moahelmersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0