060408

Idag minnsan så sov jag ända till halv 10, kan vara något slags rekord.
Jag som alltid vaknar 8 sov hela 1 ½ timme längre, de ni.
Resten av min söndag har jag spenderat med en massa olika saker.
Jag har letat ut en massa saker tills vi ska på loppis & medans jag höll på så hittade jag & min prins allt möjligt roligt. Men vi fastnade vid ett pokahontas spel som vi satt & spelade ett bra tag ute altanen, för tro det eller ej det va riktigt varmt ute. Sen så gick vi på en lång prommenad & hyrde sen också med oss en film hem. Det vart heart breake kid, som vi har kollat på nu innan maten men jag somna så vet inte riktigt om den var bra eller ej.
Nu har vi iaf precis käkat tacos & nu så ska det mysas hela kvällen lång.

Skriver imorgon, ha en bra kväll nu kära vänner.

Kommentarer
Postat av: mooaa

vi får ringa och boka bord imorgon i skolan eller nåt.. ja har nr..

2008-04-06 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0