050408

Oh körde riktigt hårt idag på jympa passet idag & sen pumpade jag rejält på gymmet så jag var helt död efter sen & det är precis då som det känns som bäst. Efter gymmet så vart det iaf en lång runda på stan med min prins & syster, vi gick mest bara & njöt av solskenet dena dag. Jag köpte faktist ingenting men hittade lite saker som ska införskaffas snarast. Min prins däremot slog till på 2 t-shirtar. Sen vart det en lunch på 018 & hem för att mysa.
Sen idag så var jag så otroligt duktig & lagade middagen, det vart en riktigt buffé med massa olika plock mat & smörgås tårtor mm. Lyllos min mamma & pappa som har mig, alla skulle ha en dotter som mig ibland ;)
Nu ligger jag iaf proppmätt i sängen & kollar på körslaget, inget vidare program men det får funka för ikväll.
Malin & Petter är & köper godis & chips dem tjockisarna. Jag däremot är sugen på annanasen & vindruvorna som mamma köpte till mig men är på tok för mätt för att få i mig ett dugg mer dena kväll.
Nej nu kommer petter hem, han har hyrt solstorm så nu ska vi titta på den & mysa!

Ha en underbar kväll kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0