050408

Klockan är 8 & jag är pigg som ett piggsvin!
Solen skinner & det gör mig på ett alldeles strålande humör.
Igår så spenderade jag ju som sagt hela min fredags kväll med min prins.
Vi var som sagt på Akropolis & åt en god & romantisk middag & hade det mysigt.
Sen köpte jag ett kg vindruvor & min baby en massa godis att snaska på på bion.
Ja vi såg som sagt premieren av the eye, vilket var ett bottennapp. Jag röck inte till en enda gång vilket man kanske borde göra under en skräckfilm. Sen vart det hem & mysa till min älsklings film  she´s all that , den filmen slår verkligen aldrig fel!
Idag däremot så ska vi gå ner & äta med malin nu eftersom att hon tjatar så & sen så blir det ett jympa pass klockan halv 11 & gym på det, vilket känns skönt. Och eftersom att det är så strålande fint väder ute idag så blir det helt klart en vända på stan i solskenet & något att äta på en mysig uteservering.
Ikväll däremot så ska jag laga en jätte stor middag med massa plock mat, I love it!

Frukost nu, skriver mer sen..


Jag älskar dig min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0