040408

Sådär ja nu var den här skol veckan avklarad & jag kom precis hem från skolan.
Var en rätt lätt dag med bara 2 lektioner + att vi fick sluta tidigare.
Men tyvär så var det en massa tjaffs om våran turkiet resa idag men det orkar jag inte ta upp för det har löst sig nu?
Jag vet inte om alla är nöjda men man får väl hoppas på det bästa, orkar inte med tjaffset bara.Vi åker ju iaf till turkiet den 13 juni så vafan, jag är nöjd!

Just nu så sitter jag i min säng med en loka & svalkar min törst. Det är en av dem nya loka sorterna & den ät helt underbart god, rekomenderas skarpt!

Snart så ska jag göra iordning mig för kvällen, jag & min prins ska ut & äta på Akropolis & sen ska vi gå på bio.
Så jag ser fram emot en riktigt mysig kväll med min underbara.
Jocke ville att jag skulle med ut till hans stuga i helgen & festa med dem, vilket hade vart helt underbart om jag nu inte hade bokat upp mig på massa saker i helgen, så vi får ta det en annan gång snarast min vän.
Nu däremot så ska jag till att välja kläder & om jag känner mig rätt så kan det ta ett jäkla tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0