040408

Godmorgon!
Jag vaknade runt 8 tiden idag trotts att jag hade ställt klockan på 9.
Men men, kollade klart på en film istället & käkade vindruvor så det skadade inte. Nu däremot å ska jag göra mig iordning. Nej juste nu kom jag på att jag ju inte behöver åka 10 utan 11 så jag kan sega lite extra.
Ska iaf iväg till skolan då för att ha idrott som är riktigt kul enligt mig men ska oxå lyckas pallra mig igenom en tråkig SO & Svenska lektion, men det ska nog gå vägen. Sen ska jag skynda mig hem & göra iordning mig.
Sen i kväll så ska jag ut & äta med min prins på acropolis & sen ska vi gå på bio & se the eye som har premier idag.
Nu ska jag sminka mig lite iaf, ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0