030408

Jag har haft en riktigt händelserik & stressig kväll må jag säga.
Stressade hem från skolan, jag for fram som en orkan verkligen & slog ner folk hit & dit med min på tok för stora proppfulla väska. Fick iaf trevligt sällskap av min kära vän Victoria så då kunde jag stressa ner lite & prata ut. Väl hemma packade jag om min väska med träningskläder fort som bara den innan jag begav mig iväg till bussen igen. Hann vara hemma i bra precis 10 min. Sen var jag på en föreläsning med en kille som hade torettsyndrom & han var riktigt riktigt rolig & bra att lyssna på. Stressa sedan iväg därefrån med min prins till gymmet för att köra ett intensiv jympa pass, kom 5 min försent men va gjorde de. Sen körde jag hårt på passet & efteråt på gymmet i 2 timmar så nuligger jag här i sängen & är helt slutkörd & det känns verkligen hur skönt som helst.
Så nu mina kärra vänner efter en tuff & lång dag så ska jag krypa ner i sängen & sova, för det är previs vad jag behöver!    godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0