020408

Godmorgon!
Har precis hällt i mig en nypressad apelsin juice & käkat ett äpple & snart så ska jag bege mig iväg till skolan.
Tog mig en lång spring tur imorse oxå, det var ruskigt skönt så jag har vart vaken sen kvart över 5, de ni.
Idag har jag kök fram tills klockan 2 & sen bär det av hemåt, vädret är inte direkt på topp idag så det blir nog ingen runda på stan som jag hade tänkt. Nej men däremot ska jag hem & röja upp i mitt rum, det är en riktig röra här, uscha! Jag hatar när det är stökigt, klarar knappt av att vara i mitt rum då, fy!
nej nu måste jag springa till bussen, ha en bra onsdag..

Kommentarer
Postat av: rob

HEEEEEEEEY MAGGAN!

2008-04-03 @ 08:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0