010408

Just det, vet ni vad som hände idag?
Jo bussen började brinna, herre gud säger jag bara!
Det var skitungar som satt längst bak i bussen & lekte med elden, fy!
Iaf så fattaded sätena eld längst bak i bussen & det var bara upp till oss att evakuera bussen & sen kom brandbilden & där stod vi mitt på landet på vägen, inte så värst kul.
Efter att ha stått & kollat på när brandmännen släckte bussen i en kvart så kom äntligen en annan buss så hem kom jag trotts allt & rök luktade jag, blä! Som tur var så var det ingen som kom till skada men det kunde ju blivit värre, läskig sak iaf.

Kommentarer
Postat av: muua

men fy va läskigt.

2008-04-01 @ 18:49:06
Postat av: Maria

Haha april april..
Du gick på det alltså moa ;)

2008-04-01 @ 21:10:27
Postat av: mao

Men åhhhhhh... haha ja klart jag gjorde. åh :(

2008-04-01 @ 21:39:32
URL: http://moahelmersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0