010408

Oh yeah svetten dyrper om mig. Det värsta är att man inte får platts i dusharna efter ett jympa pass så man får åka hem svettig & äcklig & dusha hemma istället. Men hur fräsht är det när man ska sitta på bussen i 20 min, inte så värst. Eller jag bryr mig inte så mycket iofs men jag tycker lite synd om alla människor i min omgivning. Men nu har jag iaf förpestat en hel buss eller något med svett & ska hoppa in i dushen strax. Funderar på att lägga mig i mn systers säng först & rulla runt lite så hennes säng blir sådär lagom äcklig..
Nej nu blir det dushen & sen ska jag mumsa annanas & loka & kolla på underbara andra avenyn.
Sen imorgon bitti blir det en löpar runda innan skolan, det är så underbart skönt att springa på morgnarna, man vaknar & blir pigg hela dagen.
Nej slut skrivet nu, dushen kallar!

Kommentarer
Postat av: J

Andra avenyn rockar :D

2008-04-02 @ 18:21:26
URL: http://josefinjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0