010408

Ja sådär ja, nu fungerar bloggen igen..
Kan ju berätta för alla att jag verkligen hade en helt underbar lördags kväll, tack!
Men nu idag är det tisdag & underbart väder. Jag har suttit ute i solen & druckit en frukt smoothie & bara njutit av vädret. Och snart så ska jag iväg & träna. Ska köra ett intensiv jympa pass & svettas som ett djur, ska bli skönt!
Idag hade vi vår första storkökslektion på ett bra jäkla tag, det sög men jag & moa lyckades ändå göra en riktigt god korvgryta. Sen var det idrott, jag älskar idrott. Det är så himla kul!
Nej nu mina kära vänner så ska jag ta & röja upp i mitt rum & packa väskan för att bege mig iväg.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0