slitet ..

Huvudet dunkar väre än förut och snart sprängs det nog, känns det som iaf.  Proppat i mig en massa piller hela dagen och sovit sjukligt mycket men inget har hjälpt. Som ni kanske hör så har jag bara en helt vanlig bakfylla. Men av det värsta slaget och jag bara sitter och tycker synd om mig själv. Trotts att det ju är jag själv som har orsakat det hela, men egentligen inte tycker jag. Det vart inte så speciellt mycket alkohol igår, lite skumpa och några cider bara och det brukar inte sluta i en sånhär hemsk huvudvärk men men.

image1
sovit och mått som jag förtjänar idag

Gårkvällen var iaf grymt lyckad. Drack lite hemma hos petter innan vi begav oss ner på stan. Väl framme vid lotus möts vi av en enorm kö, köade i minst 20 min men kom in gratis till slut iaf, min kära pojkvänn jobbar ju där så :) Väl inne så bara vimmlade det av folk, gick inte och dansa för dansgolvet var proppfullt. Men jag gillade läget, var så sjukt mycket roligt och skönt folk ute och jag hade sjukt kul måste jag säga :D 
Skulle hålla mig lite mer åt det nyktra hållet igår hade jag tänkt mig pga träning idag. Men tydligen så tålde min kropp så pass mycket mindre igår så de spårade ur lite där ett tag.

Idag ångrar jag bara alkoholen, absolut inte utgången ..
Och snart ska jag iväg på träning, en träning som kommer gå mindre bra men ska göra mitt bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0