BORING

Idag har jag haft en sjukt tråkig dag, vaknade klockan 6 av att klockan ringde och kände direkt att det här kommer bli en riktigt dålig & trist dag. Stressade iväg till bussen med mig sjukt stora innabandy trunk som jag knappt ens kommer på bussen med. Slog till minst 10 pers under mina 2 bussresor till skolan, jobbig grej. Sen jobbigt kök i skolan, lagade kötbullar & jag & Moa fic faktist till världens godaste sås oxå :) Efterskolan stressade jag mig iväg till sjukgymnasten, inte det roligaste direkt & sen vidare på träning. Trodde såklart att träningen oxå skulle gå piss eftersom allt annat denna dag gjort det men den gick faktist mot förväntan riktigt bra. Jesper Johansson stog för dagens träningar, kul.

Jaja, nu sitter jag och väntar på att idol ska börja & på att min älskling ska komma & mysa med mig. Jag skulle behöva kramas lite just nu :)

Nej ska kila in i dushen nu en snabbis innan idol, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0