Måndag - inte direkt världens bästa dag

Idag är det garanterat inte min dag. Har inte mått så värst bra, men pallrade mig trotts allt till skolan men orkade verkligen inte va kvar så värst länge så gick hem. Mitt huvud är proppat av tankar och frågor som jag vill få svar på.
Det finns så himla många personer som gör mig orolig, som jag inte vill missta men jag vet att snart kommer det än dag då det händer. Snälla ni jag vill inte, sluta!  Ett fel beslut kan lätt bli till en tragedi som tur va så har det inte hänt än men risken att det kommer hända snart är stor.

Men nu ska jag gå och sova för just nu känns det mest jobbigt att vara vaken. Det är för många tankar som snurrar runt i mitt huvud. Så ska försöka drömma fina drömmar och vakna upp med ett leende på läpparna sen.
nattinatti..


Min syster gick förbi din minnesplatts idag jocke och hon såg fullt med ljus och blommor och
det satt folk och tände fler ljus. Det finns en massa folk som tänker på dig och så gör även jag.
Vila i frid ♥

image51image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0