Resume av året 2007

Året 2007 började med att jag blev myndig & därmed fick känna på utelivet lite mer än innan.
Jag gjorde också slut med min dåvarande pojkvän Niklas & 2007 började som ett singel år för min del.
Jag njöt av singel livet & det vart på tok för mycket alkohol & festande på helgerna.
Våren blev min & Jeanettes, vi umgicks nästan jämt & alkoholen flödade för det mesta, jag saknar att vi inte umgås lika ofta längre men det är nått vi ska ändra på det komande året,

Träffade sen 3 trevliga killar från knivsta som jag umgicks med & bodde en hel del hos.
Så större delen av våren spenderade jag i knivsta. Det vart mycket fyllor & tjaffs & roligheter.
Robin som var en av killarna blev senare min pojkvän för ett litet tag. Men vi kände nog båda att vänskapen var mycket starkare & bättre. Så vi övergick till att bara vara vänner igen efter 1 månads förhållande.
Men nu hör jag knappt av han längre sen han flyttat till Norge.

Sen började det efterlängtade sommarlovet. Det började med en riktigt spårade dag & kväll hemma hos mig.
Sen flöt sommaren på, jag orkade inte jobba detta år & levde därför rätt fattigt men skönt.
Midsommaraftonen spenderade jag i öregrund med kära vänner. Det blev på tok för mycket alkohol & på köpet fick jag också en bruten fot. Men det allra bästa med dena kväll var att jag träffade min nuvarande pojkvän Petter!
Vilket jag är riktigt glad för. Sommarn rullade på & jag umgicks väldigt mycket med min nya kärlek.
Han med lite små resor hit & dit. En riktigt rolig resa var vår tripp till åland. Vi var 20 pers & det vart en riktigt spårad resa utan en nykter sekund, men det gillades.

Skolan drog igång igen & allt kändes lagom trögt. Jag fick en ny klass som absolut inte slår den andra klassen som jag hade i 1:an men alla mina underbara tjejer går ju kvar i min nuvarande klass & Jonas med :)
Under hösten vart det många vänner till mig som fyllde 18 så det blev bara mer & mer krogen & firande & festande.
Vart mycket mys med min älskling oxå & andra roligheter.

Har hunnit med så mycket men allt finns inte kvar i hjärnan just nu.
Istället blickar jag framåt mot 2008 som ska bli ett hejdundrandes år för min del!
Gott nytt år på er gott folk, nu är det medvetslös som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0